Hon kommer med solsken till mig!

för att citera Östen med resten. Vem "hon" nu än är som kommer med solsken så tycker jag om henne! Måste vara en begåvad och maktfull kvinna. Tack så mycket. Det kan gärna få fortsätta vara fint och soligt resten av mina lediga dagar också.

Närmast väntar ett besök på sjukhuset, hoppas på att det blir färre såna fram över.. Känner att jag fått nog av sjukhusluft.
Ikväll blir det partaj hos bästa Stolpen och förhoppningsvis en krogrunda också. måste!
Men bäst av allt idag är att världens bästa karlsson kommer hem från utlandet idag!!! som jag och friduz har längtat!
Tjoho!

Kommentarer
pekka säger:

Naaw! Jag har saknat er med! Det är skönt att vara hemma :)

2011-08-14 | 11:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback