tant!

Dagen började bra, med glatt humör, städning, flygplan som åkte flera varv förbi huset uppe i luften, prommenix och glass. Men jag tycker inte om när folk är dumma mot mig, så en tant förstörde min dag. tack så mycket tanten! egentligen vill jag skriva nått annat än tant och några svärord före, men eftersom att jag är stor och förnuftig så behärskar jag mig. Och vad tanten inte visste var att jag blev väldigt ledsen och förbannad, men ändå beslutsam om att vara ännu bättre, gladare, trevligare och hjälpsam, så in your face!! jag ska bli världens bästa, gladaste och trevligaste säljare!
Efter incidenten med "tanten" så gick ju naturligtvis allt åt pipsvängen. men det börjar ordna upp sig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback