Bara för att

Bara för att Friduz tyckte mitt bloggande var uselt, slänger jag upp ett litet inlägg. Vad gör man inte för sin bästa vän liksom!
Kan ju börja med att berätta att dagen har spenderats på så vis att jag har hjälpt mamma tvätta bilen, bakat kladdkaka med syster, ätit kladdkaka, ätit på thai med hela familjen, städat med syster, gjort en ny header till syster, pratat med frida och nu sitter jag här.
Nu tänkte jag fråga en viss person när han tänkt kolla på läskig film med mig, ska bli spännande och se vad svaret blir. Med min negativa inställning till saker och ting och med erfarenhet så vet jag nog vad svaret kommer bli. Men som jag brukar säga "man kan ju alltid hoppas"

Och så kan jag ju tipsa om en bra låt, så bra att jag ryser lite när jag hör den. Men om jag tror rätt så är det väl bara jag som tycker den är bra. Med min konstiga musiksmak. Men de är ju trots allt herr Krunegård som sjunger.
http://svtplay.se/v/2401617/sapmi_sessions/markus_krunegard_och_inga_juuso_-_minusgrader_rensar_luften


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback