Do you want the truth or something beautiful?

mötet på AF gick bra, nissen som var säkert över två meter sa åt mig att de jag skulle fokusera på nu var att söka jobb. "nej de menar du inte" tänkte jag då. straxs därefter ringde min jobbcoach, kommer inte ihåg vad hon sa att hon hette (om hon ens presenterade sig alls) men hon lät iaf trevlig och sa att jag var välkommen dit 15 sep kl 14 om jag inte minns fel.

följde med min mor och syster på kupolen, åt på donken (det var VÄLDIGT länge sen) kom å tänka på första åren på gymnasiet och första P&L. tänk att man kan ha fina minnen från donken, med risk för att låta som en "donkenfjortis" nu. kom även på att jag saknar mina vänner väldigt mycket, frida, pekka och pojkarna. men mest saknar jag pekka å friduzen. saknar när vi satt i bibblan och pratade om precis allting, saknar våra utflykter, saknar att se dom i princip varenda dag, jag saknar dom som dom var förut innan dom blev upptagna "affärskvinnor" saknar pekkas felsägningar väldigt mycke också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback