3 SEPTEMBER

tro det eller ej, men imorse när jag vaknade satt inte mamma vid köksbordet och drack kaffe, ingen hund kom emot mig, inte behövde jag gå ut med henne heller. och fy sjutton var skönt det var! kunna äta frukost i lugn och ro utan att mamma stressar runt, en hund som tigger, vill gå ut eller bara hittar på massa rackartyg. detta får mig att vilja flytta hemifrån ännu mer! bara vara själv och göra som man själv vill, inte störa sig på massa folk som är ivägen.
mamma jobbar till 14 idag och jag ska snart till AF, efter de tänker jag skynda mig hem och bara vara själv en stund. känns som om jag behöver de.
men jag måste ju erkänna att jag saknar Dina lite grann.. man blir så glad när hon springer emot en, viftar på svansen och bara är allmänt överlycklig att se en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback