21 SEPTEMBER (gnäll)

klockan är 10.44 jag har varit ute med hunden, jag har matat hunden och matat mig. jag har kollat jobb och konstaterat att jag är jäkligt trött på det här. inte bara jobbsökandet utan allt. jag vet inte vad jag vill, jag kan inte få R på bra humör som jag kunde förut. och jag hatar de. jag vet inte vad jag ska göra med J för de tär så inåthelvete (om man får svära?) hatar att jag gjort bort mig där. alla förändras och jag står och stampar på samma jäkla ruta dag ut och dag in. jag gör precis allt jag kan men får som vanligt inte ett skit för de. har sökt hur många jobb som helst men ingen vill ha mig! jobbsökande kan få en att gå ner sig helt, det är svårt så jäkla svårt! jag vill ju ha ett jobb jag vet att jag kan, att jag är perfekt för en del jobb. fattar inte vad jag gör för fel? men de kanske är tur egentligen, för nu tänker jag söka vartenda litet kassörsjobb i det här avlånga landet! HA! kiruna till malmö jag struntar i vart jag hamnar.
klockan är nu 10.56 ja ska ut med hunden igen..... skriva ett sms till friduzen och göra klart ett litet missförstånd, söka jobb i blekinge för de är ju ändå en fin stad och göra mig en kopp kaffe.
för det är väl bara att bita ihop antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback