20 SEPTEMBER

jaha, så vad har hänt i helgen?
jo richard har lärt sig att sätta upp ett kök inte alls är som att sätta upp ett kök på tv.
jag har lärt mig att kärlek är någonting som förstör människor helt. antingen blir dom självupptagna och bara bryr sig i kärleken, eller så tar den slut och allt blir bara skit och dom går ner sig helt. (det sistnämda är värst)
jag har även lärt mig att jag är rätt bra på att köra bil, enligt min mamma iaf. för nog blev hon bra allt förvånad när hon säger åt mig att bromsa in, växla ner till tvåan och svänga. när det står en bil ivägen där jag ska köra in (enligt mig) jag blir livrädd och stel som en pinne och kan inte röra mig.. när jag i sista sekund bromsar in växlar ner till tvåan blixtsnabb, svänger motorbromsar och gör allt de där man ska göra helt perfekt. gasar på växlar till trean och kör på som ingenting har hänt. även fast jag aldrig har gjort något sånt förut och inte hade en aning om vad jag egentligen hade gjort typ 20 sek senare. jag vet iaf vad jag ska göra när det verkligen gäller.
idag ska jag försöka samla krafter till att ta itu med mitt cv och personliga brev och söka dom där ca 15 jobben jag lyckas skrapa ihop.

Kommentarer
friduz säger:

är det mig du syftar på när det gäller att vara självupptagen och bara bry sig om kärleken? för då tycker jag att vi ska prata om det.

för även om jag inte är din bästa vän som du någonsing haft så tycker inte jag att det här är riktigt rätt.

2010-09-20 | 17:19:58
riann säger:

men naaj jag syftar inte på dig friduzen, även om du har blivit lite tofflig ;)

2010-09-21 | 10:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback