15 SEPTEMBER

jobbcoachningen gick hur bra som helst, det var mer givande än jag trodde att det skulle vara.
men självklart händer ju alltid jobbiga grejer när jag ska göra saker, som att det regnade när jag kollade ut genom fönstret och sen när jag kom ut med regnkläder så sken solen. kompetenstorget låg inte alls där jag trodde att det skulle ligga, så virrade runt runt i borlänge ett tag, innan jag ringde min coach som självklart inte svarade. gick in på bibblan för att höra om dom visste vart de låg, men de visste dom ju såklart inne. ringde igen och då svarde hon och förklarade för mig vart de låg. när jag väl hade hittat dit så var det en sån där porttelefon (hatar såna) ringde på och sa att jag hade en tid till 14, killen som svarade lät trevlig och sa att han skulle öppna dörren åt mig, och dörren som han skulle öppna öppnade sig inte hur mycket jag än slet och drog... så var tvungen att ringa på igen. jag kom äntligen in och allt gick hur bra som helst. utom att möterna kommer hålla på ca 1 timme så jag hinner inte åka på samma bussbiljett som jag hade när jag åkte dit (jag är arbetslös man får vara snål då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback