JOBBigt gånger 2

Jag fick ett samtal från guldfynd idag, dom ville att jag skulle börja jobba hos dom. Ånej tänkte jag och fick världens panik. Några telefonsamtal senare sitter jag här nu och mår lite dåligt. Jag tackade nej till jobbet på Elgiganten, känns som att jobbet på Guldfynd kommer passa mig mycket bättre. Och man ska ju ändå göra det som känns bäst för en själv.
Ska till Guldfynd imorgon kl 12:00 jag är MYCKET nervös, tänk så klantar jag mig och inte får jobbet. Usch hemska tanke.
Det här blev jobbigt. Trodde inte att det skulle bli såhär att få jobb.
Men men jag ska tala med min gode väl Ponny nu, för igår lovade jag han att jag ska tro på varenda ord han säger, för han brukar (oftast) ha rätt och jag är säker på att han tycker att jag har gjort rätt. Hoppas jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback