8 MAJ

Gårdagens badminton-fest-krogrunda var väl helt okej, om man bortser från en del smågrejer som gör mig så förundrad, fast vid det här laget får man väl nästan räkna med att vad som helst kan hända.
Folket var iaf väldigt trevligt, och Pekka var så lycklig och uppspelt att det smittade av sig lite i omgångar. för man kan faktiskt inte ignorera att man är trött och förvirrad. men trots det kom partyhumöret fram lite då och då, men mot slutet orkade jag bara inte mer, och var hur trött som helst. jag kommer inte ens ihåg att jag åkte hem och gick in till mig. om det var tröttheten eller om de berodde på alkohol låter jag vara osagt.

Idag blir det Thai med pekka,klarre och friduz sen blir det stig larsson filmerna för hela slanten hemma hos mig :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback