11 MAJ

När man inte förväntar sig att ett en sak ska hända. men så händer det ändå, då blir man glader!
det var bra att jag inte kunde sova igår kväll.
Idag har jag tillbringat dagen med att lura ut mina idrotts "kamrater" tillsammans med friduz på prommenad. det var kul för herr remoulad vann inte, vilket var bra. jag har även gått runt på kupolen och letat present till min mor (hon fyller år idag, mormor också för den delen) hittade på ett par örhängen och choklad, chokladen var en bra investering för man fick köpa två och bara betala för en! hittade även på ett par bikinitrosor på Lindex, det var också bra. När jag kom hem fick jag tårta det var jättebra. så man kan väl sammanfatta den här dagen som en bra dag!
Hoppas bara branschprovet går lika bra imorgon, det återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback