10 MAJ

Ibland undrar jag vad jag har gjort för att få sån jäkla otur som jag har, det var uppehåll medans jag gick till bussen det var uppehåll när jag åkte buss. Men när jag kliver av bussen tror du inte att det börjar SPÖREGNA då eller? jo klart det gör de. Och jag skulle ju cykla hem, visserligen är det inte så himla långt, men tillräckligt långt för att jag ska bli pissblöt, om jag hade haft schampo med mig hade jag kunnat tvätta håret!
till råga på allt så haglade det ju också, så jag fick blunda och cykla. cykla lite på känn är inte bra, för det finns risk att man kan styra ut på vägen eller ner i ett dike.. visserligen hade väl jag "tur" och ramlade inte ner i nått dike. men bilen jag vinglade ut framför blev inte så glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback