27 JUNI

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i myggor, men imorse när jag vaknade och det kliade lite ovanligt mycket i pannan och det var lite "buckligt" på vissa ställen, blev jag orolig, hade jag fått massor utav kliade finnar under bara en natt? men när jag sen tittade mig i spegeln för att upptäcka att det minsann inte alls var några finnar utan myggbett åtta jäkla kliande myggbett mitt i pannan! då blev jag rejält förbannad. jag HATAR myggor, dränk dom, skjut dom! jag vill aldrig mer se en mygga i hela mitt liv. Hatar när dom surrar i öronen å sticker en i benet å den sen börjar klia som sjutton.
Jag har nu 8 myggbett i pannan, 18 på vänster ben, 12 på höger ben, 1 på vänster arm, 1 på höger ögonlock och 1 i vänster ögonvrå.
Fast jag kanske ska vara glad över att det var just myggbett och inte finnar ist?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback