18 JUNI

När jag gifter mig ska jag också bjuda in folk från härs å tvärs, karamellkungen och peter pan är redan givna gäster. och jag ska självklart gifta mig med nån stropp med stora kinder å fejkat smile, då kanske mitt brölopp också blir omtalat innan jag ens visste att jag skulle gifta mig..

förövrigt så börjar jag förstå att jag kanske aldrig får se hela min klass mer. det känns sorgligt, och jag saknar alanya. saknar det som sjutton!

och jag förstår inte varför jag aldrig kan få ett sånt där sommarlov som jag har velat haft hur länge som helst. ett sommarlov med rosa himmel, ljumma sommarvindar, sena kvällar med folk man gillar, kvällar fyllda med spontanitet och roliga saker, kvällar som aldrig tar slut. existerar inte sånt?

jusste min bästa vän Pekka fyllde år igår, så om du läser det här Grattis världens bästa Pekka!


Kommentarer
pekka säger:

Tack tack!:D det var jättetrevligt igår :) ni är bäst!

2010-06-20 | 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback