7 JULI

Jag tror att det kan löna sig att gnälla ibland, fråga min syster bara.. Jag har gnällt för friduz och för mig själv, att det behövs en förändring en STOR förändring. den förändringen kan man väl säga har skett nu. Jag har dragit mig ur, gett upp alla mina drömmar och insett att man inte kan bestämma hur det ska bli i framtiden. konstigt nog känns det bra. men jag kommer sakna det, drömmandet om att flytta bort härifrån, om att plugga, till och med drömmandet om giftermål och barn. för det var så det var sagt i mitt huvud. men man säger så himla mycket hela tiden, man säger saker man inte menar. och man lyssnar på saker, som man är för dum för att fatta att det aldrig i helvete kommer bli så som just han/hon säger. det är dags att byta ut dom gamla drömmarna mot nya. nya drömmar som enbart innehåller mig själv, och kanske J om jag har tur. den där förändringen som kom, jag hoppas verkligen att den håller i sig, och bidrar till det bättre. jag tycker den där förändringen kan tänka på att jag har gett upp precis allt jag ville och trodde att jag skulle göra inom en snar framtid, den kan också tänka på att jag nog aldrig varit såhär upp över öronen-fnittrigt-tokigt-intresserad av någon annan i hela mitt liv.
snälla tänk på de...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback