29 JULI

TACK TACK TACK!!! Jag tror de finns en gud iaf :D
Men man kanske inte ska ta ut glädjen i förskott? Men inte en chans att jag kommer kunna hejda mig nu. Jag är så glad att det pirrar i magen, jag känner hur fånigt mitt flin ser ut och jag skulle nästan kunna gråta en skvätt. Jag har nog aldrig varit såhär glad. TACK!!! Det här måste gå vägen och bli bra, de bara måste det. IIIHHH jag känner mig döfånig. Men jag hoppas verkligen att ALLT ordnar sig nu. Jag börjar bli bra på bilkörandet, jag har sökt mitt första RIKTIGA jobb, ett deltidsjobb och jag har bestämt mig för att satsa allt. Jag ska inte låta någonting stoppa mig nu. Men snälla snälla snälla låt det gå som jag vill imorgon, SNÄLLA! jag behöver det..

1 år sen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback