23 JULI

Varför är det så himla svårt å ta bort svart nagellack? det blir alltid kvar nagellack och på nått konstigt vis hamnar det under nageln så man måste ta en tops med aceton på och ta bort det. så ser det ut som om man har jobbat på bilmeck i 84 år och aldrig tvättat händerna, om man inte tar typ 5 tussar med aceton på och gnuggar bort de.
händer de bara för mig?

Händer de också bara för mig att jag tänker "jag måste verkligen klippa mig nu" så går det några dagar och man tänker "nej, nu måste jag verkligen klippa mig" jag påpekar det för mamma som säger "jag kan väl klippa dig" så blir det avglömt och det går några dagar igen, tills mamma säger "ska ja klippa dig idag då?" vilket man inte är beredd på så man säger "visst" och man får en panikartad känsla i magen. jag har aldrig någonsin blivit nöjd när någon har klippt mig. (jag ljuger inte) mamma har klippt mig ändå sedan jag var liten och det är väldigt många gånger jag har tittat mig i spegeln med tårar i ögonen. ett tag vägrade jag låta mamma klippa mig så jag fick gå till en riktig frisör ist. där blev det inga tårar, men jag har aldrig blivit nöjd.
samma sak nu jag klippte mig igår, mitt hår ser förjävligt ut jag hatar de. jag vill ha tillbaks mitt långa slitna fina hår. hoppas det växer ut snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback