30 AUGUSTI

Idag har jag varit duktig och sökt jobb, sen var jag ännu mer duktig och rensade bort lite gammalt från datorn, sen var jag mindre duktig och "råkade" på något vis ta bort min mapp med CV, personligtbrev och andra såna saker som kan vara BRA att ha kvar. det är jag i ett nötskal.
nu väntar jag på att det ska sluta regna så jag kan gå ut och hämta lite äpplen till en äppelpaj. ska även göra ett nytt försök att övertala min syster till att ge mig "hennes" dator. när hon behagar komma hem från skolan (vissa har det bra) inbillar mig att egen dator på rummet skulle göra mitt liv lite lättare att leva med. (inbilla sig funkar ju alltid så) får se hur det går med den saken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback