27 AUGUSTI

Jag borde ge mig av, "ge mig av" kanske var fel ord. jag borde flytta, flytta härifrån glömma allting, skaffa nya vänner, saker, musiksmak, gardiner, kläder.. skaffa nytt jag. inerst inne vet jag att ingenting av de där kommer ändras bara för att jag flyttar. men ja vill klara mig själv, slippa tänka på att alla andra har sina jobb, körkort och pojkvänner. ärligt talat känner jag mig helt misslyckad, men jag har väl bara mig själv att skylla.
jag vill bara komma bort från allt och alla som vet vem jag är. vill bara va själv och tänka, tänka så jäkla mycket på allt tills de inte går å tänka mer. om de nu är möjligt?
allt händer försent, allt händer alltid försent för mig.

Vi har väl inga hemligheter kvar
men det är så jävla fegt att ge sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback