19 AUGUSTI

Det får banne mig ta och hända någonting nu. Någonting som får en att känna att allt är möjligt. Jag är trött på mitt olycksdrabbade liv, och att det aldrig händer nått. Jag är till och med trött på att gnälla.
Har kommit till det stadiet att jag bara flyter med utan att egentligen veta vad sjutton jag håller på med. Känns som en alien har tagit över min kropp och gör allt åt mig. Kan kanske låta skönt men jag vill göra något av mitt liv! Jag vill ha ett jobb nu, jag vill flytta och jag vill kunna unna mig något som kostar en femhundring utan att behöva leva på luft i en månad.
Om jag inte får ett jobb efter nån vecka efter jag har vart på möte hos AF då vet jag ärligt talat inte vad jag gör. Jag vill inte gå hemma mer, pallar det inte. Orkar inte med allt tjat hela tiden.

Nu gäller det att skaffa egen bil och köra, köra så att det ryker. för till nästa sommar vill jag ha ett körkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback