20 APRIL

Jag gillar skolan när man inte behöver anstränga sig så himla mycket, 3 lektioner är helt okej. Något som inte är okej är inköpsprovet det är bara jobbigt men JOBBigast är nog ändå att jag nog inte kommer få något sommarjobb snälla gud jag vill verkligen jag har aldrig velat något så mycke som jag vill nu!
En konstig grej är att mitt internet går snabbare fast de troligen är virus på datorn, ska de vara så?
Den låter som ett helt tröskvärk också :/ hoppas mina kära päron förstår att jag (måste) få en laptop i studentpresent (a)
Dagen idag fortsatte föresten med ett besök på underverket med friduz som behövde få ordning på rattarna, strosade runt på stan ett tag och kom på den briljanta idén att ta med Pekka på picknick vilket var uppskattat och väldigt trevligt :) åkte sen hem till Klarre för att få lite tips om vilka frågor jag och friduz kan ha till vår egna idrottslektion (tipsprommenad)

Om någon vet hur man för bort virus från datorn är den personen välkommen hem till mig vilken dag som helst efter kl 16.00.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback