Halv 4

Idag ringde alarmet 03.30. Det kändes lite konstigt, har aldrig gått upp så tidigt i hela mitt liv. Det roliga var att nästan direkt när jag vakande tänkte jag på en Markus Krunegård låt,
Ingenting är vettigt 03:30,
det har du rätt i men det struntar jag i.
 
När jag satte mig i bilen och hade åkt ett tag blev det Markus Krunegård fast med en annan låt, som också var ganska passande med tanke på klockslaget.
Vaknar långt före Ringvägen
Bara jag o plogbilen är vaken
O mina tvivel
Det är först när man ger upp
Som det blir nåt nytt
När man släpper taget
Tar man steget
Jag vet hur ont det gör när hoppet dör
Men askan är den bästa jorden.

 

Så dom två låtarna har jag gått och nynnat på idag när jag städade från kl 05.00 till 14.00
Det konstiga är att jag inte är trött än, känner mig bara lite flummig.
Nu är det bara imorgon kvar och sen blir det förhoppningsvis ledig helg, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback