Grejer.

Min dator har ju som sagt jäklas med mig till och från. För ett tag sen började högtalaren att skråla och haka sig.
Min tv har bestämt sig för att ta bort 5an och 3an från kanallistan av någon underlig anledning. Den har också börjat haka upp sig och visat stillbild med hakande ljud.
Idag när jag skulle gå ut å gå med Dinus tog jag som jag alltid brukar göra mp3en med mig, då skrålar även dom hörlurarna..
Har samlat på mig en hel del jobb jag ska söka, och behöver skriva en del nya personliga brev. Då funkar inte Word heller!
Frida ringer och jag beklagar mig lite för henne, när jag ska lägga på ser jag att det går ett tunt svart streck tvärsöver skärmen på mobilen. Mobilen funkar ju, men ändå..
Va fan är det här egentligen?!??!!! Vad har jag gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback