Pick å pack

Det har varit ett himla packande den här våren + sommaren. Först packande till smedjebacken, en del översovningar hos Frida, till smedjebacken igen, till grekland, till Frida, till p&l, och nu till bollnäs. Jag gillar de, men de är lika svårt varenda gång, spelar ingen roll om man ska vara borta en dag, 3 dagar eller en vecka. Vad ska man ha för kläder med sig, smycken, skor osv? och så den där tanken i bakhuvet "tänk så glömmer jag nått, nått jätteviktigt"
Huvudsaken är iaf att jag kommer ihåg biljetten, för det viktigaste och bästa jag kommer ha med mig nu på den här resan, kommer vänta på mig. En väntar på stationen imorgon och en väntar på sitt jobb.

Kommentarer
sixtenblixtens säger:

jag har väntat på er i flera daaaar min lilla sötlök!:)

Svar: Mihihi men imon kommer vi och sötlööökar med dig :D
Riann

2012-07-11 | 17:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback