Gunga

I lördags var det meningen att huset skulle gunga, det gungade inge vidare. För vi kom inte in trots en röd fin biljett.
Det sög ganska mycket, så vi gick till S2 ist där vi var välkommna. Så som också stans alla 93:or och disco-Kjell.

Igår fick jag erbjudande om att slippa se Shutter Island själv, vilket jag tackade ja till. Shutter Island ville inte bli sedd tydligen, så vi kollade på en massa annat ist.

Idag är jag trött, väldigt trött. Jag har eldat så det rykte och hela undervåningen fylldes med rök. Jag har bränt mig på foten. Min mamma blev väldigt arg på mig, jag blev ledsen. Och nu luktar det rök som fan.

Oj va roligt verkligen.
Bestämmer mig härmed nu för att de får vara nog på otur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback