En skrattens dag

Jag hade roligt precis hela dagen igår, och då menar jag precis HELA dagen. Flytet var på min och Friduz sida.
Det roliga började kl 9.00 och slutade kanske cirka 03.30.
Det började i en bil med en gps som tog oss till Gävle utan några problem eller fel körningar alls. I Gävle var det en massa rea, fina och roliga saker att titta på. Himmelskt gott kaffe på coffe lounge och sjukt god sushi. Kändes som vi skrattade hela tiden, och Frida fick bara lite sockerfall en endaste gång! Och som vi shoppade (mest Friduz, hon va galen) Mot slutet hade vi världens största kasse att bära på med en snygg tavla i plus en inslagen, och massa andra påsar med fina fynd i som vi packade Mazdan med.
Frida åkte med helljuset på, vi skrattade åt de, sjöng och va speedade av kaffet (mest jag, funderar ärligt på om han hade i nått annat än kaffe i de) Frida skojade om att vi skulle svänga in till Valbo/Ikea också, båda sa nej. Men vi ångrade oss och tog en sväng där också, där jag införskaffade en orange kavaj (den är faktiskt snygg) Vi gjorde Ikea och Köpcentrat på ca 1 timme, sjukt effektiva!
Åkte hem till mig, jag slog Friduz i Mariokart, vi käkade kyckling, och bestämde oss för att kolla på bio. Vilket vi inte hann göra sen.
Men vi fixade upp Fridas nya tavlor och fixade med hennes nya lampor från Ikea ist. Frida blev trött, ja blev psycho i huvet (kaffet) skrattade åt allt. Kollade på Dumpad en stund, men ryckte upp oss för att möta Stoplen på S2. Shottade, gick till krogen. Beställde redbull,vodka satte oss vid Emil, blev förvånade över en Bög som hånglade med en tjej, kollade på folk, såg en transa och discokjell. Jag fick en shott som smakade whiskey av en kines som såg ut som 25 men som var 40, Han viskade saker i mitt öra och Frida och Stolpen skrattade åt mig. Jag tyckte det mest var jobbigt.
Gick hem till Frida med Stolpen och "mödarn" som gick lägenhetssyn hos henne. La mig i Friduz bäddsoffa, pratade om livet lite. Och somnade.

Sjukt bra dag, synd bara att bra dagar gör så att andra dagar blir så tråkiga. Men det är väl smällar man få ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback