2011 Frågor

ÅRET

Hur har året 2011 varit för dig?
Jag och Frida kom fram till att det här året har varit piss, och jag har inte ändrat åsikt i den frågan.
Bättre än förra året? Absolut inte!
Har du träffat några nya vänner? Njaa.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? peace and love såklart, Mikaels besök, festerna, alla vara uppe hela natten stunder, och såklart stunderna med Pekka o Friduz
Har du hittat en ny låt som du älskar? Kings of Leons låtar har betytt mycket för mig helt The Runner, Edward Sharpes - Home, Good Feeling med Avicii o massa fler.

ALLMÄNT

Har du rökt?
Tyvärr ja.
Har du kysst en främling? De kan man väl typ säga att jag har.
Har du haft sex med en främling? Nej.
Har du varit sjuk? Faktiskt inte, om man inte räknar med några lättare förkylningar.
Har du sovit ute? I ett tält med syrran.
Har du druckit alkohol? Absolut.
Har du saknat någon? Jaa, men jag vet inte vilken denna någon är.

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2011?
Ingen "pojkväns-kärlek" har jag haft tyvärr.
Har du varit kär? Nää.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Det har jag säkert.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jaa.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nix.
Har du pratat med något ex? Har pratat med Markus väldigt mycket.

SORG & HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord?
Som tur är nej.
Har någon i din släkt avlidit? Jaa..
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nää, men det är nått jag skulle vilja göra.
Har du varit i slagsmål? Nej,

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
Man ska aldrig ångra nått.
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? Ja det har jag säkert gjort.
Har du ljugit för en vän? Nej.
Har du varit ute en hel natt? Jaa nästan så.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Japp!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Syrran och i Fridas bäddsoffa med Frida en liten stund.

VÄNSKAP

Har du förlorat en vän? Jag har alla mina vänner kvar.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej.
Har du haft en relation med en vän? jag har väl en slags relation med alla mina vänner, eller?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inte vad jag kan komma på.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jaadå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nää.
4. Dog någon som stod dig nära? Sorgligt nog ja.
5. Vilka länder besökte du? Jag har bara varit i mitt hemland i år.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? kärlek och ett jobb.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? inget särskilt, brukar inte lägga datum på minnet, det är själva händelsen som är grejen som är bäst att minnas. inte datumet
8. Vad var din största framgång 2011? Som sagt 2011 va ett piss år, så inga framgångar.
9. Största misstaget? Tänka på gammalt skit för mycket.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Blev ju påkörd så..
11. Bästa köpet? Min dator och min mobil.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder eller smycken antar jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Sena kvällar, fester, bilturer och shopping.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? KOLs, Om sanningen ska fram, Jag kommer, Good feeling..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket ledsnare tyvärr.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar, tagit för mig mer, och tänkt både mer och mindre på vissa saker.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat pengar.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen och mormor och morfar.
19. Blev du kär i år? Neej..
20. Favoritprogram på TV? Har faktiskt inte kollat särskilt mycket på tv i år, men Julkalendern ploppade upp i huvet på mig.
21. Bästa boken du läste i år? Hatet.
22. Största musikaliska upptäckten? Kings of Leon!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En klippning.
25. Något du önskade dig men inte fick? Vara kvar på Guldfynd.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? åt med mina vänner och spelade biljard.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om det finns!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? leggins, linne och tshirt.
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner och min voffe.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Caleb Followill lätt.
31. Vem saknade du? ingen faktiskt.
32. De bästa nya människorna du träffade? Folket från Peace and love, de som varit med på alla fester och mina jobbarkompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback